torsdag 19 augusti 2010

En hälsning

Medan jag och Daniel är och hälsar på Johan i hans nya lägenhet passar jag på att blogga, facebooka, skriva cv och prata med mina nära och kära. Allt medan Daniel och Johan sitter och spelar tv-spel och skriker wooooaah pangpang slaash you are deeeaaad mother fuckerrrrr!!

Hur som helst.

Uppdatering om min första vecka i Stockholm:

1. Jag trivs och längtar hittills inte hem
2. Lägenheten på Rämensvägen 8 blir finare och finare
3. Jag har hunnit få ett jobb på "stockholms fräschaste café"
4. Jag har hunnit tacka nej till det jobbet
5. Jag är fortfarande arbetslös men passar på att njuta så länge pengarna finns kvar
6. Jag saknar mina fina vänner men längtar tills dom kommer och hälsar på <3

Vi får troligtvis internet inom de kommande dagarna, så då berättar jag mer. Nu ska jag återgå till att skriva ett coolt cv och sen ska jag betala hyra för två månader.... PUSSI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar