onsdag 1 juni 2011

Björkarnas stad

Innan jag börjar vill jag bara rådfråga vad fan man gör när man för ett tag sedan sett en gigantisk spindel på väggen som nu är borta? Känner hur det spritter i kroppen bara av tanken att den förmodligen vandrar runt här nära mig i vardagsrummet..

Hur som helst. Umeå. Kära Umeå. Lördagen började väl lite sådär efter endast två timmars sömn och bakfylla i kroppen, men det var bara att köra på igen. Veroniga Maggio och efterlängtade kompisar. Det kan inte bli så mycket bättre. Nu är jag dock tillbaka i soliga huvudstaden och det känns faktiskt rätt bra. Dock väntar sex dagars jobb nu på raken så av den anledningen har jag faktiskt valt att ägna denna dag åt ingenting. Har knappt lämnat soffan sen jag kom hem och har ingen plan för att göra det senare heller. Kanske bara om spindeln joinar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar