torsdag 9 juni 2011

sjung om studentens lyckliga dar

Det är så varmt att huden klibbar. Jag är konstant fuktig och hur äckligt känns inte det? Men nu är det ju i alla fall sommar. Sjuk och svettig är jag inne på min sjunde arbetsdag den här veckan, och det ända som håller mig motiverad just nu är Turkiet. Dock har jag mycket roligt att se framemot den kommande veckan då både Vickie är här, Linn och Simon kommer tillbaka från Luleå och det blir grillfest med stockholms snyggaste bönor och stockholms bästa kaffekillar.

Tänkte ladda upp lite bilder från dom senaste dagarna, på bland annat kvällen med Movits, härliga kvällar i solen och fisketuren som jag, Daniel och Simon var ute på här om dagen. Men jag har letat hur länge som helst nu efter sladden, och hittar den inte. Bjuder istället på en studentbild med gamla klassen. Kan ju inget annat än erkänna hur mycket jag kan längta tillbaka till just den där dagen. Särskilt när alla årets studenter står och gapar av lycka och frihet på flaken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar