söndag 5 september 2010

Converse

Skor är nästan mitt största intresse. Det är farligt att släppa in mig i en skoaffär. Jag har alltid haft för många par, och innan flytten var det nästan ett problem. Jag var tvungen att lämna kvar flera par i Umeå då jag inte skulle rymma allt i lägenheten.

Helt plötsligt måste jag nu gå in i en skoaffär av anledningen att jag MÅSTE köpa nya skor. Jag förstår inte vad som hänt. Vad har jag gjort av alla mina skor? Då mina converse består av mer hål än tyg, och nu när samma sak har hänt med mina andra tygskor, står jag nu här med enbart skor med minst 7 centimeter klack. Och springskor och gummistövlar. Det är allt jag har att välja mellan på morgonen.

När jag får min lön ska jag gå och köpa mig ett par nya vita converse. På direkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar