torsdag 30 september 2010

UMEÅ

Den senaste veckan har jag varit sjuk. Öroninflamation och halsont. Men jag har också varit i Umeå, och trots sjukan har jag haft en toppenvecka.

Det började med Beas extremt chockade ansiktsuttryck när jag helt plötsligt stod i dörren till hennes 19-dagskalas. Surprice surprice. En mycket trevlig kväll som avslutades med happy hour på Olles. Dagen efter mådde jag dagen efter. Plus en svullnad inne i öronen på det. Inte kult. Beas födelsedagsfirande fortsatte några dagar hemma hos Moa med fika, idol och mys. Jag har saknat mina tjejer.

Annars har jag under min Umeåvistelse hunnit med en stor och härlig kinabuffé med pappa, några varma och sköna timmar uppe på Waynes med Hannes och Linnéa (seriöst 25 grader skojar inte), en fin middag på Göteborg med Vickie, och en mysig fika med bästa vännen Anton. Ja. Jag har saknat mina vänner.






Men sen kommer man hem till en nystädad lägenhet och detta. Då inser man att man har det ganska bra hemma också.

1 kommentar:

  1. Så otroligt gulligt! Jag är så stolt över Daniel att han är en sån mysig och go kille! Och jag förstår att han är så go mot en sån himla fin tjej som du är Julia! Kram på er!

    SvaraRadera