torsdag 20 januari 2011

en hälsning

Det har hänt något stort i Julias liv. Hon har, tro det eller ej, köpt träningskort. Jajjemän. Nu ska hon bli vältränad så det bara skriker om det. Men mycket av det här är tack vare Linn, som också köpte kort med mig. Vi kompistränar nu och pushar varandra så gott det går, vilket gör det hela så mycket lättare och så mycket roligare. Idag var det arobics på schemat. Trodde att jag, som dansat hela mitt liv och kan det här med koordination, skulle tycka att arobics 1 skulle vara en fjärt i rymden. Jag hade fel. Kände mig mest vilsen och i vägen för alla andra. Men kul och jobbigt var det, och det är ju det viktigaste.

Annars då. Mitt liv rullar på här i Stockholm. Dock utan Daniel som för en dryg vecka sedan flyttade hem till Umeå för två månader för att spela klart säsongen i björklöven. Men jag klarar mig, bättre än vad jag någonsin kunnat tro. Igår fick jag till och med sällskap i sängen av Linn som kom hit för filmkväll. Men jag saknar världens bästa kille. Väldigt mycket.

I morgon möter jag upp Nora på flygplatsen för att sedan åka till Uppsala och mysa med kusinerna. Sen är jag ledig fram tills på måndag. I like it.

Nu mina vänner ska jag stretcha lite framför handbollen, och sen blir det sängen. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar