lördag 22 januari 2011

vitpeppar och p3 guld

Just proppat i mig tio vitpepparkorn. Självklart blir min lilla kusin magsjuk dagen efter vi brottats, kramats och pussats. Sen blev inte helgen som planerat då varken nora, stina eller pappa kom. Jag som varit så barnsligt förväntansfull. Och ikväll skulle jag egentligen till Linn, men med tanke på att jag egentligen vilken minut som helst skulle kunna bli magsjuk, tog jag ett moget beslut att stanna hemma. I stället har jag kollat på p3 guld-galan och blivit stolt över Tove, ätit kycklingpaj och tagit egobilder med webbcamen. Jag borde egentligen diska, men känner alltid att jag ska "unna" mig att skjuta fram på det. Inte riktigt klokt, men whatever.

I morgon ska jag:
Träna (om jag inte ligger i magsjuka)
Kanske diska
Kanske städa
TRÄFFA LINNÉA! (helt sinnes vad jag saknat henne)


Denna bild tillägnar jag Daniel. Han ligger hemma i Umeå och just skadat knät. Snacka om snopet. Han skrattar alltid när jag gör den här minen, och jag vill att han ska skratta nu. Jag saknar dig älskling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar