lördag 2 oktober 2010

har suttit i 10 min för att komma på en bra rubrik

Klockan är halv tre och jag sitter fortfarande i mitt rosa nattlinne, inlindad i duntäcket och kollar på tv. Fyra avsnitt av Extreme fishing med Robson Green på raken. I pauserna bläddrar jag igenom Clas ohlson-katalogen. Förkylningen försöker jag dämpa med hjälp av neceril, rinexin, magnecyl koffein och kaffe. Det går sådär. Snart ska jag ta tag i disken, hoppa in i duschen och sen pallra mig ut på en promenad i stockholmssolen.

Igår jobbade jag på Kungsholmen, i morgon på söder och nästa vecka blir i Bromma. Känns underbart att få in pengar igen. Underbart. Måste dock träna på att göra urtjusiga rosetter. För det krävs det om man ska jobba på Bönor och Blad. Och igår blev inte mina rosetter urtjusiga. Kommer i alla fall bli bäst på att slå in fina paket till jul. Det ni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar