torsdag 7 oktober 2010

Bromma Blocks

Idag ska jag stänga för första gången på jobbet. Alldeles själv. Helt ensam mitt i det stora varuhuset. Jag sov knappt inatt. Oroligt och stressat låg jag och vred på mig i sängen. Nästan lite komiskt att man ska behöva känna en sådan ångest över en sådan sak. Men jag är rädd, på riktigt.

Igår var jag helt slut när jag kom hem. Orkade inte ens se hela avsittet av Kungarna av Tylösand. Daniel kom hem mitt i natten från en bortamatch och har knappt sett honom sen i förrgår. Han kliver upp 05.30 på morgnarna och jag är inte hemma från jobbet förrän just innan 22. Vad är det för liv egentligen? Var nog inte beredd att det skulle bli så av att jobba heltid.

Hur som helst, nu ska jag koka mig lite te. Om tre timmar står jag och säljer kaffe och te. Och om elva timmar står jag ensam och ska stänga. Serri. Hjälp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar