torsdag 28 oktober 2010

hej igen

Önskar att jag hade något positivt att komma med denna gång, men njaa. Jag antar att det är höstdeppen. Ni vet den som kommer varje år och som känns likadant varje år. Den har träffat mig, tillsammans med tusen nya jobbiga tankar. Meeeen nu ska vi inte vara negativa! Just nu har jag det ganska bra faktiskt. Är ledig och sitter och kollar på Den nakna kocken på åttan. Pussade just hejdå till Daniel som ska till Umeå och som inte kommer hem förrän på Måndag (!!!) Uh hatar att vara ensam.

Igår blev sent då afterwork stod på schemat. Det minglades och skrattades. Jag hann inte äta någon middag och fick kanske i mig ett vinglas för mycket. Men trevligt var det ojaaaaa!


Skulle göra vad som helst för att åka bort någonstans nu. Vart som helst. Kanske till huset i Portugal? Ja, dit skulle jag vilja åka. Just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar