tisdag 5 oktober 2010

I get a kick out of you

Hade bestämt mig för att inte bara lata mig hemma idag, utan ta vara på min sista lediga dag på riktigt. Började dagen med att göra en god frukost, för att sen ta en långpromenad till södermalm. Flanerade runt på götgatan ett bra tag innan jag bestämde mig för en kaffe. Fick med mig en mössa också, en fin och nästan lite för gullig sak. Men whatever, det börjar bli svinkallt ju!

Igår bjöd Klara oss hem till hennes enkla boning. Nej. Inte enkel. Jag skulle också vilja ha en lägenhet på östermalm med 3.5 meters takhöjd. Vi hade trevligt och mysigt, drack te, åt kanelbullar och macarones, lyssnade på Carolas Jul i Betlehem och pratade om kattungar. Mycket trevligt!

I morgon blir det jobb i bromma, 10.00 - 20.30 ohmy. Hur som helst ADJÖÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar